Städsöndag

Hej, lite sen uppdatering här ikväll, men jag har hållit på med storstädning hela dagen. Nu börjar jag bli klar, ska bara göra några småsaker så är jag klar för idag 🙂

Jag har haft ut alla mattor och sängkläder i några timmar för att vädras lite frisk och fräsch luft, härligt! Jag har dammsugit, torkat golven, piskat mattor, städat badrummet, diskat och lagat mat. Bara spisen har svalnat ska jag städa köket, innan det tänkte jag vika tvätt och renbädda sängen, samt organisera och städa sminkbordet. Ska diska det lilla som blev odiskat efter maten också, sen är jag klar och ska sätta mig i soffan med en cider, mums!

Inatt är jag ledig, ska bli skönt att få vila en natt. Dan är hemma lite snabbt nu också så jag är jätteglad över det, wii ❤ Nu ska jag sätta igång, vi hörs imorgon!

20180421_202321

Mosters katt Herman imorse när jag for och matade, söööt ❤

Lämna en kommentar