Trasig stövel del 2

Jag och min jävla otur med alla jävla stövlar, jag blir så trött!! I oktober gick ju mina ridstövlar från Hööks sönder, knappt 2 månader gamla, dragkedjan fastnade på den vänstra stöveln så jag fick klippa mig ur den (länk till det inlägget). När jag mejlade Hööks fick jag stövlarna på reklamation, så jag fick ett nytt par, det här paret.

Idag när jag skulle stänga ridstövlarna tyckte jag den högra stöveln gick enklare att stänga än normalt (min högra vad är större än den vänstra), tittade ner och så ser jag att resåren har släppt på stövelhelvetet. Grrrr, jag hittade på ett gäng nya svordomar där jag stod i stallgången 😉 De går ju att använda, men det kommer ju släppa mer och mer efter mer användning. Suck!

20180306_191903

Såååå nu ska jag mejla till Hööks igen och se vad jag ska göra åt detta. Jag. Lackar. Uuuuur!!!! Varför har jag sån otur med stövlar? Nåja, jag ska sluta vara bitter nu och titta på lite Youtube-videos, vi hörs imorgon!

Lämna en kommentar